VHK`s agilitygruppe  står for aktivitetene og opplegget for agility-treningen.

Agilitytrening for viderekomne foregår på torsdager og for nybegynnere på mandager(s.r. mellom kl 18-21)

Disse kveldene foregår agilitytreningene på vår nye treningsbane på Furland, hele året.

N.B. Det er imidlertid anbefalt at man venter til 12-18 mnd. alder på hunden før man for alvor begynner å trene agility. Men før den tid kan man gjerne prøve hunden gjennom for eks. en pølse og gjennom et par hoppehinder med pinnene liggende på bakken.

Informasjon om de forskjellige aktivitetene i agility blir satt opp her: (så langt admin får beskjed)

N.B.Vi gjør også oppmerksom på at klubben`s medlemmer kan trene gratis. De som ikke er medlemmer,
        må betale kr. 50 pr. g. for å få bruke utstyret. Betales til VHK`s konto nr. til VHK: 96516307231